Marianne M - "Not a Choir Girl Anymore"

Mitt musikaliska och poetiska liv. My musical and poetic life.

Name:
Location: Sweden

Amatör-singer/songwriter och poet som vill beröra. Här skriver jag om händelser och tankar från min musikaliska, poetiska och fotografiska horisont. Det finns ljudklipp från min demo-CD "The Violin Girl" (släppt i april 2008) på min hemsida och på min MySpace-sida. Om du vill kontakta mig privat, kan du gå till min hemsida (länken finns i listan till vänster) och gå till kontaktsidan där. Annars får du jättegärna lämna en kommentar till något av mina inlägg. // Amateur singer/songwriter and poet who wants to touch people. Here I write about what happens and reflections from my musical, poetic and photographic horizon. There are audio clips from my demo CD "The Violin Girl" (released in April, 2008) at my website and at my MySpace page. If you want to contact me privately, you can go to my website (the link is in the list to the left) and go to my contact page there. Otherwise you're more than welcome to leave a comment to one of my posts. // "How magical that you are a tiny individual with such a pretty voice!" - Frances Irene Tolfa, http://francesirene.tripod.com

Sunday, May 11, 2008

Just nu håller jag på med fotoutställningen jag nämnde tidigare. Vernissagen var i fredags, men antingen har jag gjort för lite reklam, eller så är fredagkvällar en dålig tid, för inte en enda kom när jag skulle göra mitt program. Men jag ger inte upp, utan har bestämt mig för att försöka igen på måndag och göra lite mer reklam tills dess. Så efter utställningen i dag åkte jag ut på en liten annonseringsturné. Jag satte upp anslag på några anslagtavlor och skall sätta upp ytterligare några i morgon förmiddag.
Tack och lov har min vän Kreativitet stannat kvar hos mig den här gången. Jag jobbade på några låtar medan jag satt på utställningen och väntade på folk i dag. Hoppas ha ett antal nya låtar med mig, förutom skivan, när jag åker till Irland i höst! Längtar också efter att åka ut på en fotoexkursion någonstans snart...
Nedan ser ni mig i galleriet!

Right now I'm having the photo exhibition I mentioned earlier. The vernissage was this past Friday, but I've either done too little advertising, or Friday nights is a bad time, because not a single person came when I was to do my show. But I don't give up, but have decided to try again on Monday and do some more advertising until then. So after the exhibition hours today, I went out for a little advertising tour. I put up ads on some public bulletin boards and am going to put up yet some more tomorrow morning.
Thank Goodness my friend Creativity has remained with me this time. I worked on some songs while I was at the exhibition waiting for people today. Hope to have a number of new songs with me, besides the CD, when I go to Ireland in the autumn! I also long to go out on a photo excursion soon...
Below you see me in the gallery!


0 Comments:

Post a Comment

<< Home