Marianne M - "Not a Choir Girl Anymore"

Mitt musikaliska och poetiska liv. My musical and poetic life.

Name:
Location: Sweden

Amatör-singer/songwriter och poet som vill beröra. Här skriver jag om händelser och tankar från min musikaliska, poetiska och fotografiska horisont. Det finns ljudklipp från min demo-CD "The Violin Girl" (släppt i april 2008) på min hemsida och på min MySpace-sida. Om du vill kontakta mig privat, kan du gå till min hemsida (länken finns i listan till vänster) och gå till kontaktsidan där. Annars får du jättegärna lämna en kommentar till något av mina inlägg. // Amateur singer/songwriter and poet who wants to touch people. Here I write about what happens and reflections from my musical, poetic and photographic horizon. There are audio clips from my demo CD "The Violin Girl" (released in April, 2008) at my website and at my MySpace page. If you want to contact me privately, you can go to my website (the link is in the list to the left) and go to my contact page there. Otherwise you're more than welcome to leave a comment to one of my posts. // "How magical that you are a tiny individual with such a pretty voice!" - Frances Irene Tolfa, http://francesirene.tripod.com

Saturday, September 09, 2006

Förkylt... / Cold...

Är förkyld, så jag kom inte iväg för att lyssna på bakgrunderna i dag som planerat. Och jag som är så nyfiken! Om jag känner mig OK i morgon kväll, ringer jag nog och frågar om jag kan komma över på måndag efter jobbet.
Har surfat runt i kväll för att leta efter företag som gör CD-omslag billigt. Men det verkar som om nästan alla har en minimikvantitet på 500 st eller mer, och så många tror jag inte att jag kommer att göra av med... så jag skall höra med den firma jag använde sist. Och så måste jag bestämma mig för hur det skall se ut.

Got a cold, so I didn't get to listen to the backgrounds today as planned. And I who am so curious! If I feel OK tomorrow night, I'll probably call and ask if I can come over on Monday evening after work.
I've surfed around tonight looking for companies that make CD covers cheap. But it seems like almost all of them have a minimum quantity of 500 pcs or more, and I don't think I'll get a turnover for so many... so I'll check with the company I used last time. And then I'll have to decide how it should look.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home