Marianne M - "Not a Choir Girl Anymore"

Mitt musikaliska och poetiska liv. My musical and poetic life.

Name:
Location: Sweden

Amatör-singer/songwriter och poet som vill beröra. Här skriver jag om händelser och tankar från min musikaliska, poetiska och fotografiska horisont. Det finns ljudklipp från min demo-CD "The Violin Girl" (släppt i april 2008) på min hemsida och på min MySpace-sida. Om du vill kontakta mig privat, kan du gå till min hemsida (länken finns i listan till vänster) och gå till kontaktsidan där. Annars får du jättegärna lämna en kommentar till något av mina inlägg. // Amateur singer/songwriter and poet who wants to touch people. Here I write about what happens and reflections from my musical, poetic and photographic horizon. There are audio clips from my demo CD "The Violin Girl" (released in April, 2008) at my website and at my MySpace page. If you want to contact me privately, you can go to my website (the link is in the list to the left) and go to my contact page there. Otherwise you're more than welcome to leave a comment to one of my posts. // "How magical that you are a tiny individual with such a pretty voice!" - Frances Irene Tolfa, http://francesirene.tripod.com

Friday, September 01, 2006

Ändrat datum för spelning / Changed date for gig

I dag ringde en kvinna från Broängskyrkan. Jag skulle ju spela där den 13 november, men nu har de fått ett återbud på en av sina tidigare måndagsträffar och vill att jag kommer redan den 18 september i stället! Så det som gäller för mig nu fram till dess är att öva, öva, öva... och tjäna ihop komptid på jobbet så jag kan ta kompledigt med gott samvete. Skall prata med min chef på måndag.

Today a woman called from Broängkyrkan. I was supposed to play there on November 13, but now they've got a cancellation on one of their earlier Monday gatherings and want me to come already on September 18 instead! So the deal for me now until then is to practise, practise, practise... and earn compensation time at work so I can take compensation time off with a good conscience. I'll talk to my boss on Monday.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home