Marianne M - "Not a Choir Girl Anymore"

Mitt musikaliska och poetiska liv. My musical and poetic life.

Name:
Location: Sweden

Amatör-singer/songwriter och poet som vill beröra. Här skriver jag om händelser och tankar från min musikaliska, poetiska och fotografiska horisont. Det finns ljudklipp från min demo-CD "The Violin Girl" (släppt i april 2008) på min hemsida och på min MySpace-sida. Om du vill kontakta mig privat, kan du gå till min hemsida (länken finns i listan till vänster) och gå till kontaktsidan där. Annars får du jättegärna lämna en kommentar till något av mina inlägg. // Amateur singer/songwriter and poet who wants to touch people. Here I write about what happens and reflections from my musical, poetic and photographic horizon. There are audio clips from my demo CD "The Violin Girl" (released in April, 2008) at my website and at my MySpace page. If you want to contact me privately, you can go to my website (the link is in the list to the left) and go to my contact page there. Otherwise you're more than welcome to leave a comment to one of my posts. // "How magical that you are a tiny individual with such a pretty voice!" - Frances Irene Tolfa, http://francesirene.tripod.com

Thursday, August 31, 2006

Stråkmusik och ljudfiler / String music and sound files

Ja det stämmer - jag är stråkmusiker också och spelar i en stråkorkester! I går började vi öva igen efter sommaren och det var kul. Den här terminen blir det framför allt mycket nutida klassisk musik. Spännande!
På söndag åker jag till Stockholm över dagen för ett planeringsmöte om den samlings-CD vi från kursen på Kreta skall spela in. Det ser jag fram emot!
Tyvärr har ljudfilerna här varit ur funktion av och till de senaste dagarna, men nu hoppas jag verkligen att min server skärpt sig och att de stannar uppe. Annars får jag flytta dem....

Yes that's right - I'm a string musician too and play in a string orchestra! Yesterday we started to rehearse again after the summer and that was fun. This term it will be above all a lot of contemporary classical music. Thrilling!
On Sunday I'm going to Stockholm for the day for a planning meeting about the collection CD we from the course in Crete are going to record. I'm looking forward to that!
Unfortunately the sound files here have been out of order on and off the past few days, but now I really hope that my server has put its acts together and that they'll stay up. Otherwise I'll have to move them...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vad härligt det låter att sjunga loss. Jag har anmält mig till en kurs i att våga sjunga som börjar nästa vecka. Då ska jag kraxa loss ;-)
Marianne i skrivarkursen

9:16 AM  

Post a Comment

<< Home