Marianne M - "Not a Choir Girl Anymore"

Mitt musikaliska och poetiska liv. My musical and poetic life.

Name:
Location: Sweden

Amatör-singer/songwriter och poet som vill beröra. Här skriver jag om händelser och tankar från min musikaliska, poetiska och fotografiska horisont. Det finns ljudklipp från min demo-CD "The Violin Girl" (släppt i april 2008) på min hemsida och på min MySpace-sida. Om du vill kontakta mig privat, kan du gå till min hemsida (länken finns i listan till vänster) och gå till kontaktsidan där. Annars får du jättegärna lämna en kommentar till något av mina inlägg. // Amateur singer/songwriter and poet who wants to touch people. Here I write about what happens and reflections from my musical, poetic and photographic horizon. There are audio clips from my demo CD "The Violin Girl" (released in April, 2008) at my website and at my MySpace page. If you want to contact me privately, you can go to my website (the link is in the list to the left) and go to my contact page there. Otherwise you're more than welcome to leave a comment to one of my posts. // "How magical that you are a tiny individual with such a pretty voice!" - Frances Irene Tolfa, http://francesirene.tripod.com

Monday, August 21, 2006

Jag är inte bara singer-songwriter, jag är körsångerska också... och i går drog en av mina körer igång sina övningar igen för hösten. Kul! Fick också veta att en av mina vänner från Kretakursen kan tänka sig att hjälpa mig med komp till en av de två låtar jag tänker bidra med till vår samlings-CD. Hoppas det går vägen!
I dag pratade jag med personalen på caféet där jag skulle ha spelat i våras om jag inte blivit sjuk... och de bad mig återkomma i september. Så jag vet inte än om eller när det kan bli någon spelning för mig där. Jag återkommer om det.

I'm not only a singer-songwriter, I'm a choir singer too... and yesterday one of my choirs started its rehearsals for the autumn. Great! I also found out that one of my friends from the Crete course can possibly help me with accompaniment to one of the two songs I'm going to contribute to our collection CD. Hope it goes as planned!
Today I spoke to the personnel at the café where I would have played this past spring if I hadn't fallen ill... and they asked me to return in September. So I don't know yet if or when there can be a gig for me there. I'll get back about that.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home