Marianne M - "Not a Choir Girl Anymore"

Mitt musikaliska och poetiska liv. My musical and poetic life.

Name:
Location: Sweden

Amatör-singer/songwriter och poet som vill beröra. Här skriver jag om händelser och tankar från min musikaliska, poetiska och fotografiska horisont. Det finns ljudklipp från min demo-CD "The Violin Girl" (släppt i april 2008) på min hemsida och på min MySpace-sida. Om du vill kontakta mig privat, kan du gå till min hemsida (länken finns i listan till vänster) och gå till kontaktsidan där. Annars får du jättegärna lämna en kommentar till något av mina inlägg. // Amateur singer/songwriter and poet who wants to touch people. Here I write about what happens and reflections from my musical, poetic and photographic horizon. There are audio clips from my demo CD "The Violin Girl" (released in April, 2008) at my website and at my MySpace page. If you want to contact me privately, you can go to my website (the link is in the list to the left) and go to my contact page there. Otherwise you're more than welcome to leave a comment to one of my posts. // "How magical that you are a tiny individual with such a pretty voice!" - Frances Irene Tolfa, http://francesirene.tripod.com

Monday, August 14, 2006

Konsert och inspelningsplaner / Concert and recording plans

I går var jag på återföreningskonserten med mina nya vänner från singer-songwriterkursen. Det var en "listening room concert", vilket är en akustisk konsert i en lugn, intim och prestigelös miljö - något som jag verkligen uppskattar och vill ha mer av! Vi fick alla spela två låtar var. Det var jättekul, både att få träffas igen och att få spela och lyssna! Jag själv spelade först en "gammal" låt som jag, om jag får skryta, gjorde succé med på Kreta. Den kan ni höra ett litet klipp av om ni klickar på "View my entire profile" i min profil ovan, och sedan klickar på "Audio clip". Min andra låt för kvällen var en rätt ny låt som jag hoppas också "gick hem".
Vi som var med på kursen har planer på att spela in en samlings-CD, och det verkar som om det blir ett planeringsmöte för detta snart. Kul!

Yesterday I was at the reunion concert with my new friends from the singer-songwriter course. It was a "listening room concert", which is an acoustic concert in a calm, intimate and prestigeless environment - something I really appreciate and want more of! We all got to play two songs each. It was great fun, both to meet again and to be able to play and listen! I myself first played an "old" song that I, if I may brag, had a success with in Crete. You can hear a small clip of it if you click on "View my entire profile" in my profile above, and then click "Audio clip". My second song for the evening was a rather new song that I hope also "went home".
We who attended the course are planning to record a collection CD, and it seems that there'll be a planning meeting for this soon. Fun!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home